woensdag 16 december 2009

Nieuwe fles

Door de problemen met de kleine flesjes heb ik een nieuwe fles gekozen. Ik heb gekozen voor de GET-27 fles die een heel leuke, speelse vorm heeft. Ik zou daarom graag een doos maken die de vorm volgt.



Gezien, na enkele probeersel, de fles niet opgehangen kan worden in een doos die de vorm van de fles volgt; heb ik besloten me te focussen op een doos die de vorm volgt. Ik ga vanaf nu enkel werken met het ‘echte’ karton om perikelen met het parfumflesje te vermijden. Enkele kartonnen proefmaquettes.



De vormen die de fles omsluiten maar niet toe zijn vallen moeilijk nog als doos te klasseren, toch zijn ze leuk van vorm.
Uiteindelijk heb ik verder gewerkt rond vorm …. En heb ik geprobeerd of het niet mogelijk is een doos te maken waarbij je het bovenste deel afneemt waarna de fles pas uit de doos gehaald kan worden. Het was de bedoeling dat dit bovenste deel min of meer er uit zag als een glas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten