zondag 21 maart 2010

Creatie finaal prototype

Voor het maken van het finaal prototype heb ik toch nog een extra test gedaan; de constructie is het éénvoudigst als we gebruik maken van een zogenaamd pianoscharnier. Dit heeft echter als eigenschap niet super stevig te zijn. Het ander prototype werd gemaakt met een extra verstevigingsstaaf en twee scharnieren. De onderzijdes van beide prototypes staan hieronder afgebeeld.

Verder heb ik nog een extra gimmick toegevoegd aan mijn ontwerp, ik heb de types plankjes zodanig geschikt (volgens hun voegen) en ik heb gleuven aangebracht om het volgende mogelijk te maken:

met de plankjes mooi in elkaar passend. Deze schikking draagt bij tot de modulariteit en de opties voor de gebruiker.
De geulen voorzien voor deze schranking functioneren bovendien zeer goed voor het ophouden van de binnen tas, beter dan het handvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten